HTML

balansz

Angliába szakadva, hol az informatika, hol a tánc világában elveszve.

Friss topikok

  • FacebbokerPro: érdekes levezetése volt ez az eseményeknek :D (2012.12.09. 22:30) Mobil nélkül...
  • Judit77: ...Például ránk mindkét ok vonatkozik. Az érzelmi ok is, vagyis hogy menekültünk Magyarországról, ... (2011.03.30. 00:03) Szakmai tapasztalat otthoni értéke
  • Ecsedy Áron: @psuba: Köszi! Igazából amúgy már most az történik amit mondtál (kézbevétel). Pénz még lenne, csak... (2009.12.12. 03:38) Ördögi kör
  • veny: 2 hónapja se blog, se balansz, se bullshit. Mi lesz így velünk? :) (2009.04.14. 16:10) eMagyarorszag bullshit
  • veny: A nem olcsó és a drága azért szerintem nem ugyanaz... Luka sajnos határozottan drága, mind magya... (2009.02.01. 09:31) Gargalizáld

Random Flickr képem

Salyát mehanikus törökjeim

2008.09.27. 23:10 :: psuba

... azok mind Ti vagytok. Illetve legyetek. A Mechanic Turk az Amazon egy szolgáltatása, bővebben ott - de a lényeg mégiscsak az, hogy amit nem tud a gép elvégezni, azt végezzék el emberek az Interneten keresztül. Itt most képzeljetek el körülbelül 2 bekezdésnyi részletes magyarázatot arról, hogy miért pocsék helyesírással írom ezeket a bejegyzéseket. Ebben a két bekezdésben részletesen szerepelne, hogy hány helyről, milyen órákban írok, hogy nincsen helyesírás-ellenőrző a blog.hu-ban, meg ilyesmi. A lényeg mindenképpen az, hogy rendszeresen találtok hibákat. Ilyenkor írjatok ám nekem nyugodtan, én majd kijavítom őket. Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki eddig bizgerálgatott miatta. Így egyrészt tanulok, másrészt nem kell ötször átolvasom amit írok (én amúgy is elsiklom a hibák felett, ez természetes, hiszen magam írtam). Ha az előző okok nem elegek, akkor gondoljatok arra: íme, most az orra alá dörgölhetitek ennek a mindig mindent jobban tudó nagyképűnek, hogy bizony van még mi miatt összehúznia magát...  Egyszóval: Amit a gép nem tud elvégezni, azt Ti megteszitek helyette, és csakúgy mint a Mechanic Turk-ben, én időt takarítok meg Veletek :)

Komolyra fordítva a szót: Szóljatok nyugodtan, megköszönöm.

7 komment

Címkék: helyesírás

A bejegyzés trackback címe:

https://i-mrc.blog.hu/api/trackback/id/tr46685113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veny 2008.09.28. 10:24:32

Tegyél fel Firefoxot, egész jó a török benne... :)

psuba 2008.09.28. 12:18:53

Ezért mondtam, hogy képzeld oda a két bekezdést... Van firefox, de az egyik gépen nem lehet feltenni, a másik kettőből az egyiken 3, a másikon 4 böngésző van, ezeket sösze-vissza használom, és lusta vagyok emlékezni rá, hogy amikor éppen blogolok akkor ahhoz melyiket kell...

Baloo · http://baloo.blog.hu 2008.09.28. 16:57:29

Még jó, hogy itt a címet nem rontottad el ;)

veny 2008.09.29. 19:10:58

Meg aztán van persze olyan megoldás is, hogy az ember öntörökjévé válik (nemesül vagy aljasul).

Mecha-törökösködni amúgy fura egy dolog, ugyanis se nem megalázó, drága vagy fárasztó, egyedüli hátránya az időveszteség. Rövidtávú megtérülés pedig sajna egyáltalán nincs, hosszú távra meg ki bármizik mostanság, szóval tulajdonképp színtiszta mazochizmus és nonszensz. :)

Vargaj 2008.09.30. 16:55:30

Nem tudom, hol és ki reagált neked helyesírás témában, de igazán örülök, mert eddig minden erőmet megfeszítve tartottam magam vissza, hogy ne igazítsalak helyre (mert találtam ám korábbi szövegeidben rá okot), ez nem lett volna célszerű egy ilyen közeli rokontól. Akkor ha ezután talákok valamit, én is beszállok a helyreigazítk sorába. De az utóbbi időben nem találok! (megelőztek, vagy mi?)

Vargaj 2008.09.30. 16:57:26

Jajj! Ahogy visszamentem a szövegre: kérdem: a salyát (ly) a címben ugye vicc azaz utalás a témára??!!

psuba 2008.09.30. 19:36:50

A címmel kapcsolatban: Lásd Baloo kommentjét :)

Veny: Ezt most nem teljesen sikerült felfognom... Hiába, a mester szintjéig én nem érek fel az elvontságfokozásban :)
süti beállítások módosítása