HTML

balansz

Angliába szakadva, hol az informatika, hol a tánc világában elveszve.

Friss topikok

  • FacebbokerPro: érdekes levezetése volt ez az eseményeknek :D (2012.12.09. 22:30) Mobil nélkül...
  • Judit77: ...Például ránk mindkét ok vonatkozik. Az érzelmi ok is, vagyis hogy menekültünk Magyarországról, ... (2011.03.30. 00:03) Szakmai tapasztalat otthoni értéke
  • Ecsedy Áron: @psuba: Köszi! Igazából amúgy már most az történik amit mondtál (kézbevétel). Pénz még lenne, csak... (2009.12.12. 03:38) Ördögi kör
  • veny: 2 hónapja se blog, se balansz, se bullshit. Mi lesz így velünk? :) (2009.04.14. 16:10) eMagyarorszag bullshit
  • veny: A nem olcsó és a drága azért szerintem nem ugyanaz... Luka sajnos határozottan drága, mind magya... (2009.02.01. 09:31) Gargalizáld

Random Flickr képem

Back to the...

2009.01.12. 12:08 :: psuba

... (ide NAGYON kívánkozik vagy a Future, vagy a USSR, de sem a film, sem a zeneszám nem bír semmilyen relevanciával, úgyhogy...) UK.

3 hét után ismét Angolföldön, és a legfontosabb mondandóm: jó volt Veletek! Mindegyikőtökkel akivel találkoztam, jó volt és többet szerettem volna. Így együtt feltöltöttetek energiával és remélem mindent tudok továbvinni amit ígértem (és azt is amit nem), veletek vagy miattatok. Szerencsére ennyi idő alatt nagyon sokatokkal találkoztam, akivel nem sikerült azt mégis mind bánom.

Hogy felszívjam magam az angol mentalitással ismét, időjárásjelentést adok: itt ugyanannyi fok van, mint Magyarországon, csak itt pluszban. Ez viszont nem vígasztal, ha olyan lakásba érkezek haza ahol 3 hétre ki volt kapcsolva a fűtés...

És most belevetem magam a munkába, de még előtte veny barátom frissen küldött balansz-ba vágó képregényét megosztom veletek - tanulság: a kiegyensúlyozott életmód áldozatokkal jár...

1 komment

Címkék: magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://i-mrc.blog.hu/api/trackback/id/tr54872595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veny 2009.01.12. 12:44:55

Híres lettem! :)))
süti beállítások módosítása