HTML

balansz

Angliába szakadva, hol az informatika, hol a tánc világában elveszve.

Friss topikok

  • FacebbokerPro: érdekes levezetése volt ez az eseményeknek :D (2012.12.09. 22:30) Mobil nélkül...
  • Judit77: ...Például ránk mindkét ok vonatkozik. Az érzelmi ok is, vagyis hogy menekültünk Magyarországról, ... (2011.03.30. 00:03) Szakmai tapasztalat otthoni értéke
  • Ecsedy Áron: @psuba: Köszi! Igazából amúgy már most az történik amit mondtál (kézbevétel). Pénz még lenne, csak... (2009.12.12. 03:38) Ördögi kör
  • veny: 2 hónapja se blog, se balansz, se bullshit. Mi lesz így velünk? :) (2009.04.14. 16:10) eMagyarorszag bullshit
  • veny: A nem olcsó és a drága azért szerintem nem ugyanaz... Luka sajnos határozottan drága, mind magya... (2009.02.01. 09:31) Gargalizáld

Random Flickr képem

Levél Murphyhez

2011.01.14. 21:04 :: psuba

Kedves Murphy!

Remélem nem bánod, hogy ezúton juttatom el Hozzád levelem. Sajnos nem hagytál elérhetőséget, s a központi tudakozók sem igazán tudtak segíteni a levélcímedben. Mi több, még az Interneten sem találtam meg az elérhetőségedet, ami a mai világban felettébb furcsa, fel is hívnám a figyelmedet egyúttal erre a mulasztásra, talán Te is húzhatsz valami hasznot még a végén e levelemből. Manapság már igen olcsón lehet weboldalt csináltatni magadnak, bár ha nagyon sok felesleges pénzed van, akár közbeszerzéssel is próbálkozhatsz.

Na de elkalandozom. Igazából csak azt szeretném ezúton közölni Veled, hogy megértettem. Nem szükséges a továbbiakban egyesével, az összes körülettem előforduló dolgon bizonyítani törvényeid érvényességét.

A helyzet az, hogy azt hittem, a tavalyi autós mizériám után egy darabig nyugtom lesz, de minden kétséget kizáróan be tudtad bizonyítani, hogy még a legegyszerűbb autós szerelési művelet (t.i. kerékcsere) is el***ható, értem én, hogy a kerékanyák túlhúzásával is csak jót akartál, és végül is a kocsi hazaért 3 tartó anyával, és sikerült kifúrni a beletört csavardarabokat is a kerékagyból, mindezt még a nagy út előtt. Azt nem írom a számládra, hogy nem működik a tolatóradar (megtanultam anélkül tolatni), végül is az én döntésem volt, hogy nem adok ki a cseréjére horribilis összeget. A fák tetejét megvilágító ködlámpát is inkább a zöldfülű szervizes számlájára írom, igaz, hogy a szervízvezető szerint minden munkájukat szigorú minőség-ellenőrzés követte, ugyanúgy mint a beszorult kerékanyák esetében - de mint mondom, ezt nem varrom a nyakadba, inkább nem hiszek a szervízvezetőnek. Elvégre a távolsági fénynek is el kellett valahol állítódnia. De azt azért mégis nehezen értem, hogy miért kellett további alkatrészeket bevonnod a vitába, példának okáért a péntek késő esti Londonból hazavezető úton miért volt muszáj (félig) leesnie a motortér alsó borításának. Pozitívan nézve örültünk, hogy nem hóban kellett a kocsi alá feküdni és felkötni a libegő műanyag darabot - az eső végül is nem olyan vészes dolog.

Persze az is lehet, hogy ez az esemény némileg hozzájárult az influenza kialakulásához, na de megértem én, hogy az emberi szervezet is elromolhat, sőt ezt eddig is tudtam. Na de vegyük úgy, hogy az influenza kezd elmúlni, így nincs is miért panaszkodni.

Azt azonban végképp nem értem, hogy a mindenféle informatikai eszköz elromlásával mit akartál demonstrálni. Azt hittem, hogy korábban paktumot kötöttünk: végül is a munkámhoz elengedhetetlenül szükséges, hogy a törvényeid működjenek. Enélkül kétségtelenül munkanélküli lennék, így azt gondoltam, hogy mindketten jól járunk a megállapodással, miszerint Te kizárólag a munkahelyemre alkalmazod a törvényt, s én cserébe nem találok fel egy olyan módszert, amivel minden hiba kiküszöbölhető a vállalati informatikában.

Jó, igaz, hogy az otthoni asztali gépemen is elkezdtem dolgozni. Nyilvánvalóan másképp értelmeztük a megállapodásunkat. Én nem szándékozom a francia bírósághoz fordulni a megállapodásunk értelmezése érdekében, remélem, hogy jelen levél elég lesz a meggyőzésedhez: most már tudom, hogy meddig ér a kezed. Csak mint mondom, nem készültem fel arra, hogy halálra sújtod az otthoni gépemet, annyira, hogy teljes belső cserére szorul, hogy közben rendszeres kék halállal nehezíted a céges laptopom helyzetét, s így nehezíted a munkavégzést, megtámadod a (problémái miatt nemrégiben lecserélt) telefonomat, de csak annyira, hogy úgy TŰNJÖN, mintha működne, csak hívást ne fogadjon és az akkumulátora lemerüljön fél nap alatt. Nyilván tisztában vagy vele, hogy ezeket az utóbbi hétben, nem kis erőfeszítés árán, részben orvosoltam (a céges laptoppal nem tudok sokat kezdeni, de az adatokat 2 helyre lementettem róla, biztos, ami biztos, de kérlek most ne bizonyítsd be, hogy ezek IS elromolhatnak - viszont beszereztem egy tartalék laptopot, szegény bankszámlám nem örül, de hát mit lehet tenni.)

De tegyük fel, hogy a fentiek még mind a megállapodásunk félreértéséből adódtak. Azt azonban végképp nem értem, hogy a lakásfűtés (alacsony víznyomás), a hűtőgép (befagyott fagyasztó), meleg víz (bekapcsolva egyben fűti a radiátort is), sütő (nem csukódik be teljesen) részleges vagy teljes elromlása hogy lenne munkával kapcsolatban értelmezhető. Tudom, ezek egy részét megoldottuk, de ott van még az időnként akadozó Internet, a néhány Sky-csatorna ami nem jön be (ez végül is nem nagy probléma, amúgy is alig néznénk), a magyar TV-adókat Interneten átlövő Slingbox ami időnként nem elérhető (ezt sem nézzük folyamatosan mondjuk).

Szóval azt akarnám mondani, hogy megértettem, a törvényeid működnek és igazak. Jelezném, hogy most már nem szükséges tovább bizonygatnod, mostantól koncentrálhatsz valaki másra. Különösen a jövő héttel, és a fényképezőgéppel és kellékeivel kapcsolatban szeretném emlékezetedbe idézni azt a régi mondást, miszerint "kivétel erősíti a szabályt".

Azt gondolnám, most már itt az ideje, hogy meggondold, esetleg én lehetnék a kivétel, és akkor én megígérem, hogy terjeszteni fogom mindenkinek törvényed igazságtartalmát, határozottan megmutatva magamat, mint kivételt. Ezt azonban tényleg csak akkor tudom megtenni, ha most már békén hagysz körülöttem mindent és mindenkit.

Tisztelettel,
Őszinte híved.

Szólj hozzá!

Címkék: murphy

A bejegyzés trackback címe:

https://i-mrc.blog.hu/api/trackback/id/tr362584330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása