HTML

balansz

Angliába szakadva, hol az informatika, hol a tánc világában elveszve.

Friss topikok

  • FacebbokerPro: érdekes levezetése volt ez az eseményeknek :D (2012.12.09. 22:30) Mobil nélkül...
  • Judit77: ...Például ránk mindkét ok vonatkozik. Az érzelmi ok is, vagyis hogy menekültünk Magyarországról, ... (2011.03.30. 00:03) Szakmai tapasztalat otthoni értéke
  • Ecsedy Áron: @psuba: Köszi! Igazából amúgy már most az történik amit mondtál (kézbevétel). Pénz még lenne, csak... (2009.12.12. 03:38) Ördögi kör
  • veny: 2 hónapja se blog, se balansz, se bullshit. Mi lesz így velünk? :) (2009.04.14. 16:10) eMagyarorszag bullshit
  • veny: A nem olcsó és a drága azért szerintem nem ugyanaz... Luka sajnos határozottan drága, mind magya... (2009.02.01. 09:31) Gargalizáld

Random Flickr képem

iPhone második felvonás

2008.07.15. 11:00 :: psuba

Mert van folytatás. Az pedig úgy szól, hogy péntek reggel felkeltem és azt mondtam: bár nem vagyok őrült, hogy napokig sorbanálljak, de mondom így reggel elsétálok az o2 boltja előtt, úgyis kell kenyeret vennek, ha nem állnak sokan, hát megvárom a nyitást. Ez így is volt, csak 7-en álltak, a boltos meg azt mondta, hogy mindenkinek fog jutni. Egyszóval szépen megkötöttük a szerződést. Közben angoloktól teljesen szokatlan módon bejött egy pali és elkezdett üvöltözni, pontosabban először megkérdezte az eladóktól, hogy mikorra fog sorra kerülni, merthogy eddigre már a bolton kívülre állt hosszan a sor. Mikor az eladók mondták, hogy fogalmuk sincsen, dolgoznak amilyen gyorsan tudnak, de lassú a rendszer (naná, az egész országban mindenki egyszerre iPhone-ozott), na akkor kezdett el üvölteni, hogy az embereknek dolguk van, és azt sem tudja senki megmondani meddig kell állniuk, meg hogy egyáltalán jut-e nekik iPhone (a boltvezető ekkor csendben közbeszúrta, hogy jut mindenkinek), és hogy a bolti dolgozóknak az a dolga, hogy szervezzék meg az egészet, és adjanak sorszámot, hogy legalább elmehessenek mást csinálni. És akkor az egyik eladó nagy tágra nyílt szemekkel elejtett egy tipikus angol megjegyzést, hogyaszongya: "A queue is a queue...!", merthogy az angolok, akinek ez újdonság, természetszerűen mindenütt sorbanállnak, szóval ami Magyarországon a legtöbb boltban már elterjedt, hogy ugyanis bemész, megnyomsz egy gombot, kapsz egy sorszámot és az alapján szólítanak, na itt olyan nincs (vagy csak elvétve).

Szóval a lényeg az, hogy iPhone szatyorba be, hazaérve sok időm nem volt foglalkozni vele, mert egyrészt dolgoztam, másrészt délután indultam a repülőtér felé, szóval addigra mindennel végezni kellett. De azért pár dolog így is kiderült:

- A telefont aktiválni az iTunes-al kellett, ezért azt letöltöttem az asztali gépre. A notebook-ra már nem sikerült (gondoltam rá, hogy majd menet közben játszadozom), addigra az Apple szerverei nem bírták a nyomást...
- A telefont kb. 2 órán keresztül nem tudtam aktiválni, mert az iTunes Store is túlnyomás alatt volt, illetve egy darabig regisztrálni sem tudtam (most használok nem csak iPhone-t, de iTunes-t is először).
- Amikor sikerült aktiválni, akkor még a telefon nem volt hajlandó a hálózatra csatlakozni, tehát telefonként nem lehetett használni (ezt egyébként tegnap, azaz hétfő estére sikerült elérni nála)
 

Ezek után elkezdtem belebonyolódni az iTunes-ba. Installáláskor talált egy csomó zenét, mondom ez remek, de azt már nem sikerült kitalálnom, hogy ezekből amit akarok azt hogyan varázsolom az iPhone-ra (mára már sikerült, ne írjatok), azért nem mondanám, hogy nagyon intuitív. Mára pedig az is kiderült, hogy nem az összes zenét importálta, mert ma fel akartam tenni a német nyelvleckéket az iPhone-ra és az például valahogy nem került be a library-ba. Cserébe viszont sehol nem találtam, hogy ugyan honnan importálta eredetileg a zenéket, mert a path-t nem írja sehol, viszont beállításban sem találtam a forráskönyvtárakat. Szóval ezzel még variálnom kell. Ezen kívül a cover art az remek, de nekem a legtöbb zeném ritka darab (táncos), aminek a coverjei nem közismertek. Viszont nekem megvannak, csak éppen az iTunes csak letölteni tud, ÉN nem tudok vele file-ból cover artot felismertetni. Summa summárum úgy tűnik, bár az iPhone interface-e tényleg remek, azért a PC-s szoftveren még van mit fejleszteni.

A lényeg, hogy holnap elvileg átveszik a régi számomat és akkor már lesz vétel a lakásban is...

Ja, érdekesség: a sorbanállók közül 80% nem új o2 előfizető volt, hanem a régi iPhone-ját cserélte be az újra. Ami már csak azért is fura, mert az összes elemzés azt írta, hogy ha valakinek van régi, akkor nem érdemes cserélni...

Szólj hozzá!

Címkék: iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://i-mrc.blog.hu/api/trackback/id/tr41568960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása